Miért használ a Hajtás Pajtás furgonokat a kézbesítéshez?

A Hajtás Pajtás 1993- as induláskor egyszerűen úgy gondoltuk, hogy majd az dolgoztat velünk, akinek hozzánk hasonlóan fontos a környezetbarát szállítás. Megszállott biciklisek voltunk és nehéz döntés volt az első autó munkába állítása. Sokat beszélgettünk és vitáztunk arról, hogy nem árulás-e a Hajtás Pajtás bringás logóját egy autóra tenni, érdemes-e, nem rontja-e a megítélésünket, mit […]
Hajtás Pajtás

A Hajtás Pajtás 1993- as induláskor egyszerűen úgy gondoltuk, hogy majd az dolgoztat velünk, akinek hozzánk hasonlóan fontos a környezetbarát szállítás. Megszállott biciklisek voltunk és nehéz döntés volt az első autó munkába állítása.

Sokat beszélgettünk és vitáztunk arról, hogy nem árulás-e a Hajtás Pajtás bringás logóját egy autóra tenni, érdemes-e, nem rontja-e a megítélésünket, mit szólnak majd a megrendelőink? Végül elhatároztuk és vásároltunk egy furgont, amire bizony felkerült a Hajtás Pajtás logója. Mindez több mint 20 éve történt.

A célunk az volt, hogy olyan ügyfeleket is megnyerjünk magunknak, akik az 5 dekás borítékokat is kénytelenek másfél tonnás autókkal küldeni, mert egy autós futárszolgálattal állnak szerződésben.

Úgy gondoltuk, hogy a Hajtás Pajtás univerzális, AZONNALI és környezetbarát megoldást kínálhat, ha a kisebb csomagokat biciklivel, a nagyobb küldeményeket pedig furgonokkal szállítjuk a címzettekhez.

Az idő minket igazolt, nem bántuk meg a döntést, mert a legelkötelezettebb környezetvédő megrendelőink sem pártoltak el tőlünk, sőt, új ügyfélkört sikerült magunkhoz csábítanunk. Ellentmondásnak tűnt, de nem volt ellentmondás, hogy pöfögő autók használatával sikerült több százezer liter üzemanyag füstjétől mentesíteni Budapestet.

A történet még szebben folytatódott: 2010- ben az autókat elkezdtük kiváltani teherszállító biciklikkel, majd 2015- ben útnak indítottuk Magyarország első elektromos teherszállító furgonját.

Ma ott tartunk, hogy a ránk bízott küldemények 70% -át teherbiciklikkel szállítjuk, 10%-át kerékpárokkal, 10%-át elektromos furgonokkal és csak 10%-át belsőégésű motoros furgonokkal és autókkal.