A Hajtás Pajtás telefonos diszpécserei

A COVID-19 időszakában a Hajtás Pajtás érintésmentes kézbesítésre váltott, diszpécsereink hetekig otthonról fogadták a telefonhívásokat. Hangról már minden megrendelőnk ismeri őket, de ennyire biztos nem. :)
keter

A Hajtás Pajtás telefonos diszpécserei


A telefonos diszpécserek kulcsszerepet játszanak a futárszolgálatok működésében, ők biztosítják a kommunikációt a megrendelők és a futárok között, valamint ők koordinálják a szállítási folyamatokat. Feladataik közé tartozik a rendelések fogadása, a futárok útvonalainak tervezése, a szállítási idők optimalizálása és a felmerülő problémák gyors megoldása.​ Ebből a bejegyzésből megismerhetitek a Hajtás Pajtás diszpécsereinek munkáját.


1. A telefonos diszpécserek szerepe


A diszpécsereink biztosítják a hatékony logisztikai koordinációt, a problémák gyors megoldását és a gördülékeny kommunikációt a futárok, ügyfelek és a Hajtás Pajtás központja között.


A diszpécserek fő feladatai a következők:

  1. Rendelések kezelése és kiosztása: a beérkező megrendelések rögzítése és továbbítása a megfelelő futároknak.
  2. Kommunikáció és ügyfélszolgálat: folyamatos kapcsolattartás a futárokkal és az ügyfelekkel.
  3. Operatív irányítás és problémamegoldás: váratlan helyzetek (pl. forgalmi dugók, balesetek, időjárási nehézségek) gyors kezelése.
  4. Flottafelügyelet és hatékonyság növelése: a futárok mozgásának nyomon követése GPS segítségével.
  5. Adatkezelés és jelentéskészítés: a szállítások nyomon követése és dokumentálása.
  6. Útvonaltervezés: az optimális útvonalak megtervezése a gyors és hatékony kiszállítás érdekében.
  7. Ügyfélszolgálat: az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása és a felmerülő problémák kezelése, például kiszállítási időpontok módosítása.
  8. Teljesítményoptimalizálás: újraosztás, ha egy futár nem tudja teljesíteni a küldemény kiszállítását, valamint az autós futárok üzemanyag-felhasználásának és a biciklis futárok teljesítményének optimalizálása.

A diszpécserek munkája nélkül a futárszolgálatunk kevésbé lenne hatékony, hiszen ők tartják fenn a rendszert, biztosítva, hogy minden küldemény gyorsan és pontosan célba érjen.


2. A Hajtás Pajtás diszpécsereinek munkája


A Hajtás Pajtás futárszolgálat telefonos diszpécserei kulcsszerepet töltenek be az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és a szolgáltatások zökkenőmentes lebonyolításában. Feladataik közé tartozik:​

  • Fuvarrendelések felvétele: az ügyfelek a +36 1 327 9000-es telefonszámon adhatják le rendeléseiket. A diszpécserek rögzítik a szükséges információkat, a felvételi és kézbesítési címeket, a küldemények méretét és a kívánt szállítási időpontokat.
  • Információnyújtás és ügyféltájékoztatás: a diszpécserek válaszolnak a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre, például a szállítási díjakra, határidőkre és egyéb részletekre vonatkozóan. Az ügyfelek kérhetnek árajánlatot vagy a kapcsolat@hajtaspajtas.hu e-mail címen is érdeklődhetnek.
  • Problémamegoldás és panaszkezelés: ha bármilyen probléma merül fel a szállítással kapcsolatban, a diszpécserek gyorsan és hatékonyan kezelik azokat, biztosítva a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást.​
  • Kapcsolattartás a futárokkal: a diszpécserek koordinálják a futárok munkáját, ezzel biztosítva, hogy a küldemények időben és a megfelelő módon kerüljenek kézbesítésre.​

A Hajtás Pajtás diszpécserei hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között, valamint szombaton 8:00 és 17:00 óra között állnak az ügyfelek rendelkezésére.


3. Ismerkedj meg a Hajtás Pajtás diszpécsereivel


Ez a videó a COVID-19 időszakában készült, 2020-ban. Most, visszatekíntve elég bárgyúnak tűnik, de azokban a sötét időkben, gyermetegségével együtt véresen komolyan hatott. Ekkor már két hete home office-ban dolgoztunk, és csak arra tudtunk gondolni, hogy „egyszer mindannyian kiszabadulunk”.


A karanténhelyzet kihatott a Hajtás Pajtás munkájára is. A cégek közötti küldözgetés megszűnése visszavetette a forgalmunkat, amit eleinte enyhített a laptopok és céges holmik hazaszállítási rohama, illetve a cégek és céges dolgozók otthonai közötti szállítás. Előbb eszközöket szállítottunk (laptop, telefon), aztán bent felejtett dolgokat, majd melós iratokat. Sokkal hosszabbak lettek az utak, rengeteg csomagrendelés érkezett a külváros és agglomerációk területéről. 


Miután átálltunk az érintésmentes kézbesítésre, bevásárlásokkal is elkezdtek megbízni minket. Mivel a diszpécserek otthon ültek, sok volt a röhögés az ügyfelekkel a gyerekzsivajon, macskakergetésen, kutyaugatáson.


Igazából elgondolkodtató, hogy békeidőben is csinálhatnánk így. Nagyon jó a rigófüttyös teraszon dolgozni a belvárosi iroda helyett – ha nem hiszitek, nézzétek meg a videónkat! 🙂


4. Hajtás Pajtás futárok


Hogy ne csak a diszpécserekről essen szó, ki kell emelnünk a biciklis futáraink munkáját is. A Hajtás Pajtás Magyarország legismertebb és legrégebben működő biciklis futárszolgálata, amely környezetbarát és gyors kézbesítési megoldásokat kínál Budapest területén. A biciklis futárok munkája nagyfokú rugalmasságot és fizikai állóképességet igényel a téli hidegben és a nyári melegben is. Futáraink jelentős szerepet játszanak Budapesti logisztikában.

  1. Kézbesítés gyorsan és hatékonyan: a futárok a városban biciklizve veszik fel és kézbesítik a csomagokat.
  2. Zöld és fenntartható megoldás: a Hajtás Pajtás biciklis futárai csökkentik a városi légszennyezést és a forgalmi torlódásokat, így környezetbarát alternatívát nyújtanak a hagyományos motoros vagy autós futárszolgálatokkal szemben.
  3. Ügyfélkapcsolat és kommunikáció: a futárok közvetlen kapcsolatban állnak az ügyfelekkel, amikor kézbesítik a küldeményeket. Udvarias, pontos munkavégzésük hozzájárul a csomagküldési szolgáltatás megbízhatóságához.
  4. Rugalmasság és kihívások: a biciklis futárkodás rugalmas munka, amely lehetőséget ad a futároknak, hogy saját beosztásuk szerint dolgozzanak.
  5. Technológia és útvonaltervezés: a futárok GPS-alapú rendszereket és diszpécseri utasításokat követnek a leghatékonyabb útvonalak kiválasztása érdekében.
  6. Gyors kézbesítés: az autós forgalom elkerülésével gyorsabban tudnak mozogni, különösen a belvárosban.
  7. A Hajtás Pajtás munkavállalói a cég alkalmazottai, akik a teljes munkabérükre vannak bejelentve, az alakalmazotti jogviszony minden szociális juttatásával: fizetett szabadság, betegállomány, nyugdíj, stb.

A Hajtás Pajtás biciklis futárai tehát nemcsak egy dinamikus munkakört töltenek be, hanem a fenntartható városi közlekedés és logisztika fontos szereplői is. Ugyanakkor ez a munka fizikailag megterhelő, hiszen a nap folyamán hosszú távokat kell kerékpáron megtenni, időjárástól függetlenül.

Próbáld ki Te is a szolgáltatásainkat, és juss kedvezményekhez új ügyfélként! Fontos, hogy tudd: nemcsak Budapesten belül szállítunk, hanem akár vidékre vagy külföldre is.

Hajtás Pajtás biciklis futár


A biciklis futárok saját szubkultúrát alkotnak, ahol az összetartás és a kölcsönös segítségnyújtás fontos szerepet játszik. A Hajtás Pajtás futárai között gyakran látni tapasztalt bringásokat, akik számára ez életforma, nem csupán munka.


A futárok reggel átveszik a napi megbízásokat, majd folyamatos kapcsolatban állnak a diszpécserekkel, akik új fuvarokat osztanak ki.


A munkájuk rugalmas, sokan szabadúszóként dolgoznak, így saját beosztásuk szerint vállalhatnak megbízásokat. A telefonos diszpécserek mindig együttműködnek velük, hogy minél inkább gördülékenyebben tudjanak dolgozni.


A biciklis futárok munkája fizikai állóképességet és városismeretet igényel, hiszen Budapest forgalmában gyorsan kell navigálniuk. Minden budapesti szállításra 90 perces kézbesítési garanciát vállalunk!